2013. augusztus 27., kedd

PNG kép készítése, kép kivágása - kiegészítés

Sziasztok!
Egy kiegészítést hoztam most, amire Niki hívta fel a figyelmemet, és kért meg, hogy írjam le, hogy kell megcsinálni.
Ma még lehet, hogy jövök egy bejegyzéssel. :)


PNG kép készítése, kép kivágása - kiegészítés
A kép kivágásánál egy elég fontos dolgot nem írtam le. Hogy hogyan kell az alakon belüli felesleges részeket kivágni. Nem bonyolult, de nekem is idő volt, mire rájöttem...

1.Miután kijelölted az alakot, jobb egérgomb -> inverz kijelölés

2. Ezután tartsd lenyomva a 'crtl' billenytűt, és jelöld körbe a felesleges területet. Ezt a műveletet annyiszor ismételd meg, amennyi felesleges rész van még az alakon belül.


3. Ha ezzel készen vagy, akkor folytathatod tovább a megszokott módon.

A kész kép:


2 megjegyzés:

  1. Azt, a rohadt Bius, ez a PNG most megölt! Direkt választottál ilyet te lány.
    Amúgy köszi a tanácsot! ;)

    Ölel,
    Patricia F.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt szándékos, bocsi :DDD (amúgy én is kész vagyok ettől a képtől..) :D

      Puszillak,
      Bius

      Törlés