2013. augusztus 29., csütörtök

Sulikezdés sorozat - 1. rész

Sziasztok! :)

Úgy gondoltam, hogy mivel  4 nap múlva újra kezdődik az iskola, ezért egy kis extrával készültem Nektek. Ebben a részben órarend alapokat hoztam, valamint kész órarendeket.

Alapok:
Ezeknek az alapoknak a segítségével egyszerűen tudtok csinálni órarendeket. Tegyétek rá egy 1000x600 px méretű háttérre, majd rakjátok rá a kívánt embereket, vagy dolgokat.
Ezeket az alapoknak a színét tudjátok módosítani fent 'beállítás' majd 'színárnyalat/telítettség'. Ezután a csúszkák segítségével tudjátok beállítani a kívánt színt.


Kész órarendek:


Remélem tetszettek, holnap jön a Sulikezdés sorozat - 2. rész! :)


2 megjegyzés:

  1. Ez tök szuper! Kár, hogy már nincs órarendem... vagyis annyira nem kár, de érted? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek. :3 Értem, értem :DDD

      Törlés