2013. szeptember 8., vasárnap

Őszi képek + png + rendelések

Sziasztok! :)

Mivel elméletileg itt az ősz - gyakorlatilag nem - ezért hoztam nektek pár őszi hangulatú képet, és pár png-t. Remélem, hogy hasznosak lesznek számotokra. Új design-t is csináltam, mondjátok el a véleményeteket róla. :)


Rendelések  
Bár ezt a blogot a tutorialok készítésére hoztam létre, de így is sokan megkerestek, hogy csinálnék-e Nektek fejlécet. Most lehetőségetek lesz a fejlécrendelésre. Egyszerre 10 rendelést fogadok, és amíg azokkal nem vagyok kész, addig ne írjatok. Mindig kiírom, hogy még mennyi hely van, így tudni fogjátok hogy mikor lehet írni nekem ezzel kapcsolatban.
A photofiltrefejlec@gmail.com címre küldjétek el a rendeléseket, amiben szerepeljen:
  • a szereplők neve, akiket szeretnél a fejlécen látni (igazi név,  hogy rátudjak keresni)
  • a blogod linkje
  • extra képek, amiket szeretnél a fejlécre (olyanokra gondolok, amiket például lejjebb is látni fogsz)
  • milyen felirat legyen a fejlécen
  • fejléc mérete (ha nem tudod, akkor írd meg, hogy a méretét nem tudod)
  • ha van valami konkrét elképzelésed, azt is írd meg nekem.
Egy másik dolog, hogy kérhettek különböző témájú képeket, illetve png-ket. Írjatok kommentárt vagy chatbe, hogy milyen képeket/pngket szeretnétek, és amint időm engedi, hozom őket.

xx,
Sz Bius

Képek
Png







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése