2013. október 16., szerda

Betűtípusok + Danielle Peazer png

Sziasztok!

Még vasárnapig jelentkezhettek a fejlécversenyre, aminek a részleteit itt találjátok meg: katt! Betűtípusokat hoztam ebben a bejegyzésben, illetve Danielle Peazer-ről png-ket, Fanni kérésére. A betűtípusok alá belinkeltem, ahonnan letudjátok tölteni őket. Ha szeretnétek még, hogy hozzak ilyen betűtípusos bejegyzéseket, akkor írjatok nekem megjegyzést. :)
xx.
Sz Bius

Betütípusok
Astralasia

Bailey

Bella K. A Better Place

Brain Flower

Broken Fixed

Cheese Cake

DHF Quinta's Diary

Follow your dreams

Give It Your Heart

Indenture English Penman

Like Giselle?

Little Sparrow

Miog

Miss Diikae

Perhaps love

Plaster of Paris

Shining Like Stars

Summer Scriptastic

Sweetly Broken

Wassup

Whisperings

Windsor Hand



Danielle Peazer png

4 megjegyzés:

  1. Drága Biusom!

    Nagyon köszönöm ezt a rengeteg betűtípust, le is mentegettem az összeset!:) Sokat segítettél!!

    Ölel,
    Patricia F.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Patrim!

      Nagyon szívesen. :) Örülök, hogy segíthettem. ♥

      xx.
      Sz Bius

      Törlés