2013. november 12., kedd

Csillagos textúrák + png vintage lányok + fejlécalapok + html kód

Sziasztok!
Amint látjátok, téliesítettem a design-t. Írjátok meg nekem, mi a véleményetek róla.
Pár dologgal készültem ma nektek. Csillagos, csillogó textúrák, png vintage lányok, fejlécalapok és html kódok fognak szerepelni ebben a bejegyzésben. Ha szeretnétek valamit, írjatok kommentet, és amint tudom, teljesítem a kéréseket.
xx.
Sz Bius

Textúrák


























Png vintage lányok





















Fejlécalapok


Html kódok
Végül néhány html kód. A kódok nem sajátok, itt találtam őket. Csak hármat teszek be, ezen az oldalon kedvetekre böngészhettek html kódok között.

Szöveg, bekezdés süllyesztése:

<blockquote>
szöveg
</blockquote>

Szöveg felemelése, süllyesztése:

Ha felemelni akarod, használd ezt a kódot:
<SUP>felemelt</SUP>

És a lesüllyesztett szöveghez:
<SUB>lesüllyesztett</SUB>


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése