2013. november 4., hétfő

Szilveszteri képek, fejlécalapok, textúrák

Sziasztok!
Jade kérésére fejlécalapokat hoztam, illetve Frida kérésére szilveszteri képeket. Sajnos nem találtam olyan képeket, amikből png-t tudtam volna csinálni, így felteszem a sima képeket. Remélem, hogy így is hasznát tudod/tudjátok venni.
A fejlécalapokat én készítettem, a textúrákat internetről szedtem össze, nyugodtan vidd el saját használatra, de ne tüntesd fel egyiket sem sajátodként a blogodon!
Ha szeretnétek még ilyen fejlécalapokat, illetve textúrákat, írjatok, hogy milyen színvilágúakat, és amint tudom, hozom őket. 
xx.
Sz Bius

Szilveszteri képek














Fejlécalapok


Textúrák














5 megjegyzés:

  1. Szia ! Hoznál nekem olyan fejlécalapokat amik köthetőek spanyolországhoz és egy kicsit fesztiválhangulatuk van ? Ha nem megy mindkettő bármelyik feltételt válalkhatod. Előre is köszi Vanda
    Ui: imádom a blogod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vanda!
      Persze, felírtam a kérésedet. :)
      Köszönöm szépen!

      xx.
      Sz Bius

      Törlés
  2. Szia!! Elvittem az utolsó előtti fejléclapot, ha nem baj és köszi! :D

    VálaszTörlés
  3. sziia:) vittem 3 fejlécalapot^^

    VálaszTörlés
  4. sziasztok!

    nem baj, azért vannak. :)) és köszi, hogy írtatok!

    xx

    VálaszTörlés