2013. december 19., csütörtök

Fejlécalapok + textúrák + szerkesztőfelvétel


Sziasztok!
Evelin kérésére egyszínű téli fejlécalapokat hoztam, Viktória kérésére karácsonyi textúrát, és piros-fekete textúrát hoztam. Valamint lejjebb lesz bővebb információ a szerkesztőfelvételről.
  írta: Sz Bius ; időpont: 2013. december 19.

Szerkesztőfelvétel
Nos, ahogy az előbb is említettem, szeretnék felvenni magam mellé szerkesztőket. Nincs olyan sok időm az utóbbi időben az oldalra, amennyit szeretnék, így egy-két embert szeretnék felvenni. 
Ha érdekel a dolog, akkor írj nekem egy e-mailt (photofiltrefejlec@gmail.com) amiben szerepelnek a következők:
  • a blogger neved
  • életkorod
  • három teljes egészében általad készített fejléc
  • egy kis leírás magadról, és hogy  miért szeretnél az oldal szerkesztője lenni
Mindenki, aki ír nekem, annak válaszolni fogok, és a blogra fogom kitenni, hogy kiket szeretnék szerkesztőnek magam mellé. :))





























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése