2014. január 13., hétfő

Harry Potteres gifek#2 + Katniss/Jennifer Lawrence gifek

Frida kérésére hoztam Harry Potteres és Katniss-es gifeket. Eleinte nem találtam olyat, amin csak Katniss van, de aztán belejöttem. (Néha belóg egy-egy fej). A HP-s gifek nem lettek sokkal összeszedettebbek, pedig meg is kérdeztem, milyet hozzak. Leginkább a hetedik részből sikeredett. Aztán a fele elveszett, mert a Google Chrome össszeomlott. A Firefox rohadt lassan tölti fel a képeket, az Explorert pedig utálom... Szóval töltögethettem újra a képeket. Van olyan, amit többször raktam be, próbálom javítgatni, de hiába, a memóriám kicsit hiányos :)
Üdv: BronwynBrightmore












Ez a kettő majdnem ugyanolyan, az effektus egy kicsit más.










Ez a kedvencem :3




"Wow, egyformák vagyunk!"
































Ezt is muszáj volt berakni :)




Piton az egyik kedvenc karakterem.










A negyedik könyvben Hermione megalapítja a „Manók Alkotmányos Jogaiért Országos Mozgalom”
(röviden M.A.J.O.M.) Ez angolul S.P.E.W. (=köpés). A házimanók jogait akarja kivívni.









Igen, Sirius is kedvenc :)













Tonks is az egyik kedvencem.





































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése